Den Winter zruckloss´n.....

48Bilder

Wia ma des mocht ? Nau afoch !.... ma geht net in die Berg sondern maschiert in den Graben.... grins

Wo ma des am besten mocha kaun ? Nau - in Greith und maschiert den Klausgraben entlang noch Weichselboden.

San hin und her fost 16 km.... Und ma bringt doch a um die 600 Hm zaum.
Hin und her deshalb, weil wenn ma wieda zruck mog noch Greith... do is die Strasse net zu empfehlen. Des wird mühsam und fad. Deshalb geht ma am besten den gleichen Weg wieda zruck.
Guat beschriem is er der Wanderweg... und wirklich afoch Naturbelassen, deshalb sollt ma echt supa Trittfest sein. Weil aum Anfang is jo nu echt gemütlich ...aber net laung danoch hot ma schon Seile in der Hand....Und die braucht ma , wenn ma weiterkumma mog. Deppat schmal und hängend is a Teilstück noch Weichselboden. Und bis ma des Ziel erreicht hot.... durchstreift ma wirklich so einige wunderschöne Naturschauspiele.... Zruck is wieda den gleichen Weg gaunga... und noch 5 Stund 20 und einigen Fotos wor i wieda beim Auto

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

16 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.