Jetzt hob i mol wieda a poor Höhenmeta gmocht.

45Bilder

Berg Berg... Heil !!!!!

Juchee...jetzt wor i wieda mol auf da Höh. Und do hot der Hochanger herholtn müssen.
Aber zuerst wor i auf der Ostereralm... mia die neuen Halter anschauen. Und O-durscht hob i a.
Des Weda ? A Traum.... und so wos kaun ma nur genießen.
Noch ana kloan Rost bin i weida auf den Hochanger... Gipfikreizfoto Mocha. Und natürlich a Schnopsal trinka.
Und wia i daun auf die Göriacheralm zur Renate kumma bin, wor der Durscht schon wieda do. Grins.
Supa guat unterhalten haum ma sich... und bevor i daun a wieda de Roas aungaunga bin.... hot´s nu a Fluchtachterl gem.
Noch knoppe 9 Km.....is mit dem Auto wieda hoam gaunga.

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

17 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.