Lindenstein

Beiträge zum Thema Lindenstein

16 34 26

Mit da Tante Hetschi auf´n Lindenstoa

A Zeitl bin i schon in St.Georgen.... bei da Tante Hetschi. Is jo die Schwester von ihre Schwesta die Erika... grins. Hots jo vü mehr Zeit die Tante Hetschi. Därf jo ihr neugewonnene Pensi genießen. Und jetzt darf´s ma wos zang von ihrer Gegend. Wird ma do so einiges aunschaun, damit i meinen Schatzerl a poor wunderschöne Gschichten hoambringa kaun. Und do wor i mit der Tante Hetschi auf dem Lindenstein. Wor echt a lässige Tour..... nur des Gipfelkreiz hots net gschofft. Zu-geredet hob ich ihr....

  • Lilienfeld
  • Erika Bauer
12 32 45

Lindenstoa mit meina Familie

Schnö an Aunruaf... Wos mocht´s - wos hobt´s vor... Des Weda holt a nu.... Kurz übalegt - und i bin schon aussi noch Türnitz. Dort bin i zuagstieng und weida is gaunga noch Hainfeld. Mit der Jugend is auf´n Lindenstoa gaunga. Und a Freud wors, mit den Enkerln und deren Eltern a kloane Familienwanderung zu Mocha. Amol hob i de Tour schon vorgestellt mit all den Geschicklichkeits - geräten und Spielen. Und diesmal wors jo nu lustiger, weil ma echt zum locha ghobt haum. Aum Liaslböndl haum ma...

  • Lilienfeld
  • Erika Bauer
16 22 14

Lindenstoa-Eroberung

Fost hochalpin is dort. Denn wennst a Gipfelkreuzfoto haum wüst, mußat gaunz schön kraxeln. Und jo net Endtäuschst sein, weil des Kreiz net gor so groß is. Auwa a Gipfelbuach gibt´s do. Von Rohrbach an der Gölsen kaunst do kerzengrod auffimaschiern... wos eh a gaunz schön in die Wadl´n geht... Aber do hot ma a Natur-pur... Auffi und owa... sans a net gor so viele Km.... aber grod Recht, um song zu können,...... i hob wos getan. Wo: Lindenstein, 3170 Hainfeld auf Karte anzeigen

  • Lilienfeld
  • Erika Bauer

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.