tribein

Beiträge zum Thema tribein

10 22 27

Übazuckert und an zoch´n Cholesterin.....

.... genau des hot ma de gaunze Bocharei beschert . Und jetzt hot´s ein müssen. Aussi Aussi....hots in mir gschon gschrian. Deshalb bin i her - hob a Kerzerl gnumma und hob mi auf dem Weg zum Hausberg gmocht. Weil dort oben zünd i des Öfteren a Kerzerl aun. Der Tog wor a grod ideal... So worm und so sonnig. Also hot sich der Winter wieda für a Zeitl verabschiedet. Der Weg do auffi hot oan wieda so ollerhaund gezeigt. Wia sich die Natur verändert und auch a die ganze Umgebung. In der Zeit wo i...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
14 27 20

Dankeschön Tour

...und genau die is auf mein Hausberg Tribein gaunga. Is net gor so a launge Tour und des Weda hot a grod paßt. Daunkschön song für die Zeit , wo Olles paßt hot . Und weil die Blumen gor so schön und übig do oben blühen , hob i a Sträußerl mit hoam gnumma... Laung worns net bei mir die schönen Blumen, denn auf dem Grab meiner Eltern sans viel schöner. A jo...und net zum vagess´n.... in da Fruha schnö nu Apfelstrudel bocha, damit ma wieda wos hot zum mitbringa. grins

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
16 23 28

Die Blumenwelt auf dem Tribein....

Nu a mol bin i auffi auf den Tribein. Eh schon wissen - mei Hausberg. Bei dem ständigen imma wieda kehrenden Regen is echt a Lotto-sechsa , wennst net noß wirst. Aber bei der Tour hot´s ausgholtn. Und weil des Weda gor so feucht is, wochst a do om Olles viel üppiger. Wunderschön is , wenn ma so entlang des Weges maschiert und die vielen Blumen , Gräser und Farne anschauen kann. Auch siacht ma sich gern umadum.... is doch so schön, Heimat zu haben.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
22 31 30

Oan Tog zum Daunkschän - zang

Hmmm, Heut hob i net wos großes vorgehabt. Deshalb wors mal a Überlegung wert , wos i Mocha soll. Nochdocht ! ...... und mia is do a Idee kumma. Heut mog i mi durch Taten - bedanken. Weil in letzter Zeit worn schon einige Menschen für mi do.... Haum ma wos geschenkt , und guate Tipp´s gem und a die Menschen die amol in meinem jetzigem Leben do worn , und jetzt im Himmi oda weiter Unten ,wos wärmer is oda gor so in da Mitt´n herumschwirren..... jo an die hob i heut so gedacht. Geholfen hot ma...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
7 26 34

Heit hot´s wieda sein müssen....

.....laung wor i schon nimma oben. Auf meinen Hausberg den Tribein. Viel kaun i a net schreim drüber. Weil der Weg do auffi - wor unbeschreiblich. Der Herbst hot do schon mit all den schönen Farben zugeschlagen. A Genußwanderung wor des heit. Net sattsehn hob i mi können. Aber an den Bilder secht´s es jo eh... wos für an schönen Tog der Herbst - herzagt hot.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
21 17 32

Noch launga launga Zeit....

.... wor i wieda mal auf meinen Hausberg. I hätt a bei dem heutigen tollem Wetter - a den Ötscher oder sonst an andern Berg gehen können. Nur - gestern vor dem Schlofa-gehn is ma schon der Tribein im Gedanken gwesn... und heut beim aufstehn , wor mei Hausberg nu imma im Kopf - präsent. Also hob i nimma nochgedocht und bin do auffi. Beschriem hob i den eh schon öfters ..... A Kerzerl angezündet und auch bedankt für diesen schönen Sommer , bin i danach a glei weitermaschiert zum Köckensattel. Mah...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
15 15 23

Des Leben als Kunst seng ....

Wos haum ma imma gern oda wos lieben wir ? Olles liebt ma - wos um uns herum is... Die Menschen , die Tiere und Natur. Hot ma des um ans , hot ma a so a richtige Freud. A die Natur bringt Freude ins Herz... egal ob ma nur im eigenen Gartl herumspaziert oda auf´n Hausberg maschiert. Der Tribein is so a Freud. Gor net weit weg von meina Haustür is er... Und wenn ma do auffi geht, so pflückt man net nur Blumen sondern a die Sonnenstrahlen und die Wassertropfen eines kleinen Wasserfall´s. Und genau...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
18 21 33

Dem Funkloch entgeh´n.....

Zum narrisch wern is gwes´n.... Zu wenig Empfang - Intanet is net gscheit gaunga und a des Telefon hot net gaunz wollen. Gschaut hob i ... öftas is der Empfang total weg gwesn. Entweder is des der Föhnwind gwesn oda sie haum gwerklt. Also bin i Mittag losmaschiert - mit den Tourenski auf dem Tribein und zu den Sendern... Oben worn´s... weil auffi zua auf dem Tribein wor echt a klasse Spur. Wor sicha an´s mit so Gummibändern. A wurscht... auffi is echt supa gegangen. Wia a Trass - Nur des letzte...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
18 11 32

Mei Erste Ski-tour...

Jo - und des auf mein Hausberg rauf. Deshalb, weil i selba nu ka Auto hab. (Total Motorschaden) und mit dem Auto von meina Schwesta mog i net so umadum fohrn. Aber in ein paar Tagen bin i hoffentlich wieda mobil. Die Skie hergricht die Schuach auzong und los is gegangen. Zu Fuaß von mir weg - die Ski Gschultert , bin i los. Net laung danoch hob i anschnallen können. A paar Spaziergänger san vor mir schon rauf... aber doch net ganz auffi... net amol die Hälfte der Streck´n und i hob die Spur...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
19 14 31

Auffi zu den Sendan....

.... damit´s in mein Fernseher zum schneim aufhört. Grins. A klans Späßchen derf´s sein. Hot´s heut echt zum schnein angefangen... und in kurzer Zeit wors echt gaunz schön org. Trozdem bin i auffi - auffi auf mein Hausberg und glei weida zu den Sendan... weil´s gor so schön wor. Wauns so weida tuat... daun könnt ma morng schon mit den Tourenski rauf. Der Schnee is imma dichta und mehr worn... aber des kann man an den Bilder jo schon erkennen... Wor a genußvoller Marsch....

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
13 15 19

Varuckte Natur....

Olles hot ma do beinaund. Noch a poor Tog - nur feiern und Unterhaltung.... bin i fost net weida - kumma. Lahm wird ma. Deshalb hob i den Weg auf den Tribein gewählt. Wos zum eingewöhnen. Morg´n schaut´s daun schon bessa aus. Untakumma tuat an do olla haund. Von blühenden Blumal und von Frühlingshaften Motiven bis hin zum Schnee. Olles wor heut dabei. Hier a paar Bilder zum anschauen.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
15 18 44

Testmarsch....

Den hob i heut starten müssen. Weu bei dem schönen Weda und an freien Tog... gehört des afoch ausgnutzt. Mei Andi-schatz hot ma meine Schuach pickt.... die i vor einiger Zeit total zu Schrott gewandert bin. Und heut hob i sie getestet. Deshalb haum die Schauch heut a Runde drahn dürfen - mit meine Hax´n drinnen. Üba Stock und Stoa und durch Gatsch und Wossa... und a über Bamstämm haums kraxl´n müssen... und imma hob i den Blick auf die Schuach gworf´n. Auffi auf´n Tribein is gangen...und rüber...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
6 10 23

Mah... riacht´s eam ? ....

.... den Herbst. Vü hob i do eh net zum schreim. Auf´n Tribein wor i heut , Kerzerl anzünden. Is jo a bold Allerheiligen und Daunkschön wollt i a mal wieder sagen. Des Weda wor gor net so schlecht. Kan Nebel net Kolt und die Sonne hot a des öfteren aussa-gschaut aus den Wolkerln. Jo genau... Den Titel hob i deshalb so gewählt, weil es hot echt so guat noch Herbst gerochen...und tuat´s a jetzt nu. So wos muaß ma echt erlem. Runter bin i den selben Weg. .... Und jetzt ? jo.... jetzt fohr i wieda...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
13 13 30

A dampfige Hausbergrunde

Mittag wors schon.... und sauwa dampfig. Trotz all dem ... bin i rauf - auf den Tribein. Eine gemütliche Runde wars... Viel kann i gar net erzähl´n - weils ja schon oft mitgewandert seid´s... Oben angekommen hab i den Tribeinboden mal wieder erkundet... War schon lang keiner mehr oben. Von der anderen Seite bin i durch den Wald runter vorbei beim Marterl wo i a Kerzerl angezündet hab...und wieder nach hause maschiert... War wieder mal so richtig angenhem.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
14 14 17

In die Natur schauen.....

Is auch eine Kunst , die Natur zu betrachten, die Schönheit der Berge,Blumen und das Licht des Himmel´s. So hab i mi heut schon zeitig , weil die Sonn ja schon hoch am Himmel stand...auf dem Weg gemacht . Rauf auf meinen Hausberg... Wirklich mit allen Sinnen die Vormittag genoßen.... Und danach wieder mit voller Elan und Energie nach Hause zurück... Bei solchen Gängnen lassen einem sogar belastende Gedanken los... Guat geht´s ma.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
No a wengerl kopflos...
14 6 22

A kurze Ausnüchterungstour

Des hab i heut braucht... Nachdem wir uns bei Erikas gestriger Geburtstagsfeier an guatn Rotwein zur Torte (und nachher no) gegönnt habm und weil i danach ned mehr Autofahrn hätt können, hab i bei ihr übernachtet und wir san glei zeitig in der Früh aufbrochn... Zuerst gings Richtung Tribein, ihrm Hausberg und dann sind wir rechts wegbogn und die Weißmauer entlang. Da hat die Erika gwusst, dass dort a geheimnisvolle Höhle oder a Durchgang sei... des hat mi natürlich sofurt interessiert! Irgendwo...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Karin Polanz
8 9 30

Ski-Tour .... von daham weg.

Gschneibt hats heut in der Früh noch ganz schön. Aber Abhalten hab i mi net lassen.. dass i mi a wengal Beweg. Mit den Tourenski bin i von mir daham glei weg... auffi auf den Tribein und dann weiter zum Köckensattel... gsehn hob i überhaupt niemanden...nur das oben mit den Holzarbeiten ganz schon was weitergegangen is. Danach bin i rüber zum Köckensattel.. war schon mühsam... auch das raufgehen... das Fell hat aufpacklt dass - das weiterkommen ganz schön schwierig war... und auch das abfahren...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
2 3 16

Hausberg-besuch

Nach fast 4 Wochen... is heut Zeit gewesen. Ruaf auf meinen Hausberg. Wetter war so la la... Und fast oben angekommen hat sogar a wengal geschneit. Kerzerl angezündet und weiter bin i - zu den Sendern. Da hab i dann den Winter auch gesehen. A gemütliche Wanderung um die Mittagszeit. Und knapp bevor i zu hause ankam...hat die Sonne a wengal rauswollen.....

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
4 2 27

Vom Allen - etwas.....

Der Tag hat heut echt alles bereit gehabt. Morgen´s a wengal Kekserl gebacken und auch den Hausberg - Tribein mit den Schneetellern erobert. Und nach Mittag bin i mit dem Auto nach Turnau gefahren. Karin is mit mir von ihr zu Haus - nach Turnau maschiert... und da haben wir uns den Turnauer-Advent angeschaut. Im Finster´n is dann wieder zurück-gegangen. Glei bin i nach hause gefahren... und die letzten 1,5 Km zu Fuß nach hause maschiert... Durch den Krampuslauf hab i mit dem Auto net reinkönnen...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
11 30

Einmal ein Verkehrt-rum-Tag.

Des war heut echt a Tag.. der genau verkehrt gestartet hat. Zeitig in der Früh - is nach dem Dienst nach hause gegangen... über das Gscheid bin i gefahren... da war die Kapelle die am Gscheid steht - schon länger im Visier... Reinschaun und fotografieren- war die Devise. NUR ! - rein is net gegangen.... wieder zugsperrt. Na dann net. Rasch nach hause gefahren und glei den Backofen gestartet... Was ganz gutes gebacken und nebenbei a wengal gestrickt. Wird wieder etwas ganz nützliches.... grins....

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
I komm ausm Nebl und kanns fast ned glaubm: Aufm Hochschwab scheint die Sonn zwischn den Wolkn durch und a bissl frischer Schnee is ah zum Sehn!
6 1 36

Tribein - Köckensattel: Variante eines Nachmittagsspaziergangs oder Halloween für Angstlose

Heut wars früher Nachmittag, als sich Erika und ich aufmachten. drum gehe sich "ned so a lange Tour" aus..., meinte sie. Also "nur" Tribein, gleich von ihr zu Haus wegmarschiert. "Wir könntn übern Köckensattl drüber und dann untn auf der altn Bahntrasse zruckgehn", meinte sie und mir wars recht. War ein sehr schöner Weg, nur habm wir halt ned ganz bedacht, dass es scho (seit der Winterzeit) um halb sechs Uhr finsta is... Und zwar ZAPPENDUSTER! Erika mit Stirnlampm voran, i ohne nebenher - so...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Karin Polanz
8 34

Nix neues aber a nix Altes... Imma gibts wos anderes. Also is a - Triebein-Runde....

...mit der Karin worn. Nur a paar Zeilen und Erläuterungen... Dann geb i eh schon wieda a Ruha. Erstn`s.... Mit da Karin war i untawegs. Zweitn`s... Zfuaß von mir daham san ma weg. Dritten`s.... Schen wors. Vierten`s.... A Kortn gibt`s dann bei da Karin zum anschauen. Fünftn`s.... Hör i schon auf... mit dem läßtig sein. Sextn`s... Finsta is. Simtn`s.... Pfiat euch und a schöns mitwandern. Wo: Tribein, Gußwerk auf Karte anzeigen

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
8 30

Ein guter Tag mit all seinem Annehmlichkeiten.

Nachschaun war i heut wieder - auf meinen Hausberg den Tribein. Auf den bin ich erst weit nach Mittag raufgekommen. Den Vormittags hab i noch ein wenig mit dem Teig für meine Apfelschnitten herum gepanscht... und nach mittag war i am Tribein... Kerzerl anzünden und Fotos machen... Und wias so daher - geht... a wengal patschert a nu dazua. Zu haus no schnell die Mehlspeis zusammen gepackt und rausgefahren mit dem süßen Zeug... zu meine - JUNGEN - . Mei Schwiegersohn war soooo net und hat mir die...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
8 37

Dem Herbst entgegen.......

A Ausgleichtour auf`n Tirbein hab i gmacht. Des Wetter war gar net so übel... a paar Mal hats hergeregnet , aber nuir kurz. Hat mi aber auch net abhalten können da raufzugehen um a Kerzerl anzuzünden. Die Strecke kennen eh schon viele...darum gibts auch keine Karte zum anschauen. Gsehn hab i viel und a wengal a Spaß muaß a sein. Nach dem echt lockeren Marsch... is wieda nach hause gegangen.. und danach in den Dienst.

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Erika Bauer
  • 1
  • 2

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.