Gestan !......

36Bilder

...wor a Tog , wo sich einiges getaun hot.
Aufgstaund´n - aussigschaut - und gsehn dass genug Schnee gfoll´n is.
Glei nochdenkt , wia bring i des olles zaum damit jeda wos hot.
Net laung gwort - auffi gfohrn noch St.Sebastina, die Ski auspockt und glei über den Sebastianiweg mit den Tourenski enemaschiert. Über die Stehralm is zum Schertlerkreuz gaunga...
Des Besucht a poor Bilder gmacht und weida is zum Pfanni auffi gaunga. Heut hot er offa ghobt...und do wor a Bier fällig.
Beim runterfohrn hob i echt a Glück ghobt... is doch glott vor mir die Pistenraupe gfohrn... der bin i noche... so a schönes Dahingleiten... Der Hammer.

Danoch bin i hoam... hob do a wengal herumgwerklt und a bissi gstrickt , wobei i eingschlofa bin... Grins.
Am späten Nochmittog is zu mein Enkerl gaunga , weil sei Schwesta mit deren Mama und Papa auf´s Ball gegangen san.
Bin i beim Daniel bliem... laung haum ma net Play-station gspielt , weil ihm schlecht worn is, wia i do gspielt hob.... Haum ma sich an Film angschaut... danoch schlofa gaunga...

Und ?

Schän wors... mit ollem Drum und Draun.

Autor:

Erika Bauer aus Bruck an der Mur

following

Du möchtest diesem Profil folgen?

Verpasse nicht die neuesten Inhalte von diesem Profil: Melde Dich an, um neuen Inhalten von Profilen und Bezirken in Deinem persönlichen Feed zu folgen.

7 folgen diesem Profil

Newsletter Anmeldung!

Du willst Infos, Veranstaltungen und Gewinnspiele aus deiner Umgebung?

Dann melde dich jetzt für den kostenlosen Newsletter aus deiner Region an!

ANMELDEN

Newsletter Anmeldung!

26 Kommentare

online discussion

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Diskussion schließen

Hinweis: Der Autor wird vom System benachrichtigt

Karte einbetten

Abbrechen

Video einbetten

Es können nur einzelne Videos der jeweiligen Plattformen eingebunden werden, nicht jedoch Playlists, Streams oder Übersichtsseiten.

Abbrechen

Social-Media Link einfügen

Es können nur einzelne Beiträge der jeweiligen Plattformen eingebunden werden, nicht jedoch Übersichtsseiten.

Abbrechen
add_content

Du möchtest selbst beitragen?

Melde Dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.