A bissal gaunga a bissa bocha....

46Bilder

Der Tog hot echt guat ausgschaut. Deshalb bin i glei zeitig auf und hob ma den Rucksock hergricht. Auf die Tonion bin i heut auffi... den Tog genießen und die Blumenpracht die do oben herrscht.
In Frischer Kühle bin i weg und wia i aum Gipfelkreuz aunkumma bin, wors grod Recht mit de Grad. Runter is wieda fost gleich gaunga wia auffi..... und als i dahom wor is die Bochare aungaunga. Aum Vortog hob i die Blätterteig-blattl bocha und heut hob i die Cremschnittn fertig gmocht.
Pudding kocht und Schlogobas gschlong.... und Olles hob i daun zaumgerührt und mit Gelantine gefestigt. A poor Rosal und Blattln gmocht und oa Fleck hob i verziert damit. Die Verzierte Blätterteigtorte bring i meina Cousine, zum Geburtstag und des aundare wird wieda aufgeteilt.
Wos i nu zum schreim hob ?

DER TOG HOT WIEDA MOL PASST !!!!!!!!!!!!!

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

17 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.