A weiße Hoamfohrt.....

13Bilder

Die schworze Luft vatriem... und hoam is gaunga. In St.Pölten wors in der Früh net amol so schlecht mit dem Weda. Die Stroß´n wor zwor noß, aber net eisig. So is Richtung Heimat gaunga - (gfohrn).
In Türnitz hot ma schon gsehn dass die Berg weiß san, und wia i imma näher noch Annaberg kumma bin, wors schon so richtig Winterweiß. Is schon a schön,... jetzt gfrei i mi schon auf mehr Schnee... wort´n jo die Touren-ski.
Bei mir dahoam in Gußwerk wors gor net so Winterlich..... aber am Späten Nochmittog , als mi wos aus dem Schlof grissn hot,... und i beim Fensta aussigschaut hob, .... do hots gschneit...

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

23 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.