Brav wor i...

40Bilder

Und Vorgestern hob i a klasse Runde draht. Von Gußwerk noch Greith - und des über den Hals.
Der Grund wor - ...... hob wos gaunz wos guat´s Bocha ghobt. Und Zeit wor a nu , so hob i mein Arbeitskollegen angerufen und gforgt ob Er und seine liabe Maria und auch die Viktoria , Torten kosten mog. Nau laung braucht ma net rot´n , wos er gmeint hot. Also hob i die Mehlspeis schön gekühlt und mit Eispackerln in den Rucksack verstaut und bin los.
Des Weda wor zwor net grod haftig. Hot noch Reng ausgschaut... Und wia i aum Hals oben angekommen bin.... is a schon losgaunga. Noß bin i schon a gwes´n wia i aunkumma bin , bei den liaben Teubenbachers. Auwa als wir gemütlich besammen gsess´n san hot draussen so richtig gwaschlt.
Noch an guten Plausch , Torte , Kaffee und Gaudi... hot die Zeit schon zurück-gruafa.
Ins Renga hots aufgehört... also bin i glei los.
Noch fost 18 Km und an Blumenstrauß für mei Nochbarin...und 4,5 Stund wor i wieda daham.

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

24 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.