Olles is vergänglich

23Bilder

Der Atem der kummt und geht - Die Wellen die daher kumman und wieda ins Wossa zruck kehrn - Der Tog , der kummt und wieda geht - Die Nocht die a mol do is und a glei wieda weg geht . Und a die Johreszeit´n..... Die mit all den schönen Augenblicken a bissal bei uns san - und uns wieda verlassen, wenn es Zeit is für den nächsten Abschnitt. A jo - Der Augenblick.... is a vergänglich. Kaum hot ma des Gefühl im Herzen, is a glei wieda nimma so stork do, weil es durch etwas aunderem obglöst wird..... Gedanken ? Jo die san a vergänlich.... Kaum denkt ma, es tät des oda des zum Mocha sein, denkt ma - ach... es tuat´s eh a späda.... Gefühle ? Jo die san a vergänglich... kummans auf amol, so gehens a wieda.
Es is jo Olles in Bewegung... Die Wellen , die Blätter , mah... wos do so Olles nu zaumkumma könnt..... Olles verändert sich, Olles is vergänglich... Selber verändert ma sich - und es is vergänlich... Aber wos net vergänglich is... is die Seele des Herz.... des lebt ewig.

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

28 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.