Übazuckert und an zoch´n Cholesterin.....

27Bilder

.... genau des hot ma de gaunze Bocharei beschert . Und jetzt hot´s ein müssen. Aussi Aussi....hots in mir gschon gschrian.
Deshalb bin i her - hob a Kerzerl gnumma und hob mi auf dem Weg zum Hausberg gmocht.
Weil dort oben zünd i des Öfteren a Kerzerl aun.
Der Tog wor a grod ideal... So worm und so sonnig.
Also hot sich der Winter wieda für a Zeitl verabschiedet. Der Weg do auffi hot oan wieda so ollerhaund gezeigt. Wia sich die Natur verändert und auch a die ganze Umgebung. In der Zeit wo i net oben wor, is a gaunz schön wos abgeholzt worden. Do hob i nur so gschaut.
Angekommen beim Marterl , hob i wieda amol an olle gedocht, die nimma do auf der Erdn san und a Kerzerl angezündet.
Weiter is gaunga über den Köckensattel Richtung Rasing und über Sigmundberg.
A Stückl von der Alten Eisenbahntrasse hob i benutzt um wieder noch Gußwerk zu kemma. Wor schon a schöne Runde und einige HM hob i a gmocht.
Und wos i danoch gmocht hob ? Hah ? Net schwer zum erraten.

Bocha hob i.

Push-Nachrichten auf dein Handy
MeinBezirk.at auf Facebook verfolgen
Die Woche als ePaper durchblättern
Newsletter deines Bezirks abonnieren

10 Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Anzeige
In Kapfenberg wird in Bahnhofsnähe um 25 Millionen Euro eine Stadtquartierlösung umgesetzt. | Foto: Grünbichler Immobilien
3

Bauen & Wohnen 2024
So viel kostet Wohnen im Bezirk Bruck-Mürzzuschlag

Was zahlt man aktuell eigentlich fürs Wohnen im Bezirk Bruck-Mürzzuschlag? Ein Blick in die aktuelle Preisentwicklung auf dem Immobilienmarkt. BRUCK-MÜRZZUSCHLAG. Die Region entlang des Mürztales wird durch den Südbahn-Korridor durch die Fertigstellung des Koralm- und Semmeringbasistunnels eine weitere Aufwertung erfahren. Rund um die Bahnhöfe Kapfenberg, Bruck und auch Mürzzuschlag haben Projektentwickler Großes vor. Zum Erwähnen wären die Projekte “Q4 Kapfenberg”, eine Quartierlösung mit...

  • Stmk
  • Bruck an der Mur
  • Markus Hackl

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.