A Gedicht hoid/29
Da Aprü

Heia im Aprü is vü aundas wias oiwei normalaweis woar  - 
hoffantli is de Zeit mit dem komischn Virus boid goar,

hoffantli schleichts si des boid und da Oitog kehrt wieda ei -
vielleicht sogoar bis zan Summa, des warad schau schei,

a bissl gartln kau ma owa eh jetzt a schau a weing -
wei nur dahoam in de 4 Weind, do wiads schau a weing eing,

spazierngei kau ma owa a, am Bestn mit Obstaund za de Aundan -
oft braucht ma des eh, des gaunz alloani waundan,

d'Hoffnung soi ma ned aufgem, irgendwaun wiad oillas wieda guad -
daun kau ma a wieda an Urlaub plana und a foarn furt,

waun d'Sun scheint kau ma si in Gordn oda am Balkaun setzn a -
mit a bissl Geduid und Humor, is jo eh oillas ned so schwa,

s'ratschn wiad a ausfoin za Ostan, in der schwierign Zeit -
sicha hädn si de Meindscha und Buam schau drauf gfreit,

fia de Kinda is Ostan heia a ned so schei, des is kloar -
nexts Joar loch ma schau driwa und redn wia des 2020 so woar!

Kommentare

?

Du möchtest kommentieren?

Du möchtest zur Diskussion beitragen? Melde Dich an, um Kommentare zu verfassen.

Weitere Beiträge aus dem Bundesland

Felix Auböck belegte heute Platz sieben im Finale über 800m Freistil.
Video 2

Olympia Niederösterreich
Olympia-Vorschau: die Show am 01.08.2021

In der Nacht vom 31. Juli auf den 01. August schwamm der Niederösterreicher Felix Auböck das Finale in 1.500m Freistil. Dabei belegte Felix Auböck zum Abschluss der Olympia-Schwimmbewerbe nochmals Rang 7.  NÖ. Nach einem sehr schnellen Beginn gingen dem 24-Jährigen mit Fortdauer des Rennens aber die Kräfte aus. Mit drei Finaleinzügen fällt sein Resümee aber sehr positiv aus: mit einer Medaille, die er über 400m als Vierter nur um 13 Hundertstel Sekunden verpasste, würde er jetzt auf "Wolke 7"...

Diskussion schließen

Hinweis: Der Autor wird vom System benachrichtigt

Du möchtest selbst beitragen?

Melde dich jetzt kostenlos an, um selbst mit eigenen Inhalten beizutragen.

Karte einbetten

Abbrechen

Video einbetten

Es können nur einzelne Videos der jeweiligen Plattformen eingebunden werden, nicht jedoch Playlists, Streams oder Übersichtsseiten.

Abbrechen

Social-Media Link einfügen

Es können nur einzelne Beiträge der jeweiligen Plattformen eingebunden werden, nicht jedoch Übersichtsseiten.

Abbrechen

Beitrag oder Bildergalerie einbetten

Abbrechen

Foto des Tages einbetten

Abbrechen

Veranstaltung oder Bildergalerie einbetten

Abbrechen